Bulterier SerwisBulterier Forum Polskie Forum Miłośników Rasy Bulterier

ACANA???

wszystko o suchych karmach

ACANA???

Postprzez Zychacz » So lut 17, 07 23:25 pm

Słyszałem od kolejnej juz osoby ze karmy firmy acana cieszą sie dobrym powodzeniem i weterynarze porównuja ja z karami najlepiej jakościowymi (Royal, Hills) i chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś ma juz doświadczenie z tą karmą. Obecnie psiaka karmie dog chow puriny ale nie jestem zwolennikiem tej karmy, lecz młody był karmiony u hodowcy ta karma i nie chce odrazu przechodzic bo po tej czuje sie dobrze. Jednak chciałbym zmienic karme i nie wiem na jaka, moze na Acane, lecz chciałbym sie dowiedziec opinie osob ktore stosowały tą karme. I standardowe pytanie-dla ras średnich czy dużych

Zychacz
 

Postprzez SAURON » N lut 18, 07 0:28 am

Acana jest ok Przez 7 lat przerobiłam [ a w zasadzie Goran ] zawsze lepiej bulkowi dawać dla ras średnich. jest lepiej zbilansowana i bulki sa okraglejsze.

SAURON
 

Postprzez koleś » Pn lut 19, 07 8:56 am

My dawalismy Didowi, Acane dla szczniat duzych ras, było ok, ale w pewnym momencie Dido dosłał uczulenie. Ostatni worek był jakis trefny, inny kolor karmy, no i uczulenie sie zaczelo.
Ogólnie w naszym przypadku, uczuliła psa, ale każdy pies reaguje inaczej, wiec jednemu służy innemu nie.
Magda, Tomek
kofany BALOO, ukochany Diduś

koleś
Pomocny wiedzą: 4
Pomocny wiedzą: 4
 
Posty: 178
Dołączył(a): Cz lip 06, 06 7:49 am
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez murdock » Śr lut 21, 07 18:52 pm

Ja długo trzymałem Sheide na Nutra Nuggets Proffesional, a od niedawna jesteśmy na Acana Premium i jesteśmy zadowoleni.
Myślę, że Acana ma dobry stosunek cena/jakość

murdock
 

Postprzez Scott » So mar 15, 08 20:09 pm

My swoje psy karmimy Acaną z łososiem i ziemniakami i wszystko jest ok

Scott
 

Postprzez beti9 » N mar 16, 08 18:45 pm

acana wedlug mnie po orijenie(producent acany) najlepsza karma probowalam praktycznie wiekszosc tylko po tej karmoe pies ma piekna siersc zalatwia sie regularnie i smakuje :)
POZDRAWIAMY DAISY I BEATA ;-) "Prawdą jest, że Pitbulle łapią i trzymają. Ale najczęściej łapią i nie chcą puścić twego serca, nie ręki"
Obrazek

beti9
Pomocny wiedzą: 4
Pomocny wiedzą: 4
 
Posty: 675
Dołączył(a): Śr lip 05, 06 17:16 pm
Lokalizacja: bytom

Postprzez yoki » Pn mar 17, 08 9:37 am

U nas też micha po acanie chodzi, kupsa ładne więc my też do grona zadowolonych należymy :)
Avatar użytkownika
yoki
Pomocny wiedzą: 3
Pomocny wiedzą: 3
 
Posty: 616
Dołączył(a): So gru 16, 06 11:23 am
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Żmija » Pn mar 17, 08 9:55 am

My też zadowoleni z Acany rybnej.

Żmija
Pomocny wiedzą: 5
Pomocny wiedzą: 5
 
Posty: 978
Dołączył(a): Cz lip 13, 06 11:44 am
Lokalizacja: wiocha pod Radomiem

Postprzez Butelenka » Pn kwi 07, 08 14:48 pm

Acana z łososiem i ziemniaczkami jest godna polecenia
169zł płacę za 15 kg
Za ile ją kupiliście?

Butelenka
 

Postprzez Scott » So maja 10, 08 19:23 pm

Butelenka napisał(a):Acana z łososiem i ziemniaczkami jest godna polecenia
169zł płacę za 15 kg
Za ile ją kupiliście?

My jesteśmy w Klubie Hodowców Acany ,i za 20 KG worek płacimy około 190 zł

Scott
 

Postprzez Butelenka » Wt maja 13, 08 20:17 pm

Napisz jak się ta Acana nazywa?

Butelenka
 

Postprzez Bullwitmo » Śr maja 14, 08 9:50 am

Butelenka napisał(a):Napisz jak się ta Acana nazywa?

Patrz wyżej - tak jak Twoja.
W klubie hodowców są dostępne 20kg opakowania, których po prostu nie ma na wolnym rynku.
http://www.acana.com.pl - zakładka "klub hodowców"
Witek
Rona [*]
Obrazek
Avatar użytkownika
Bullwitmo
Pomocny wiedzą: 4
Pomocny wiedzą: 4
 
Posty: 266
Dołączył(a): Pt maja 04, 07 15:54 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Chotomowska

Postprzez Butelenka » Śr maja 14, 08 13:39 pm

Ok bardzo dziękuję Witku,
myślałam że coś przeoczyłam

Butelenka
 

Postprzez Edyta Nowacka » Wt maja 27, 08 12:44 pm

ja koniecznie chce spróbowac tę karme Acany. Ponoć mega smaczna i dobrze działa na przyrost masy miesniowej: Proffesional Extreme ME 4950

http://www.bewet.pl/product_info.php?products_id=5298
Obrazek

Obrazek

Edyta Nowacka
Pomocny wiedzą: 5
Pomocny wiedzą: 5
 
Posty: 2720
Dołączył(a): Pt cze 01, 07 16:47 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez yoki » Wt maja 27, 08 13:04 pm

Julka kiedyś jadła ale niechętnie
Avatar użytkownika
yoki
Pomocny wiedzą: 3
Pomocny wiedzą: 3
 
Posty: 616
Dołączył(a): So gru 16, 06 11:23 am
Lokalizacja: warszawa


Następna strona

Powrót do Suche karmy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron