Bulterier SerwisBulterier Forum Polskie Forum Miłośników Rasy Bulterier

analiza suchych karm

wszystko o suchych karmach

Re: analiza suchych karm

Postprzez sebastiandub » Śr lis 03, 10 20:54 pm

emara napisał(a):Grzebiąc po necie w poszukiwaniu jakiejś karmy dla mojej Smi znalazłam coś takiego i włos mi się zjeżył na głowie, bo okazuje się, że karmy, które wydawało by się, że są z najwyższej półki wcale takimi nie są.

http://www.dogfoodanalysis.com/dog_food_reviews/

im więcej gwiazdek, tym karma jest lepsza ;)


hej,czy pytanko odnośnie sponsoringu tej strony(kto za tym tak naprawde stoi) wyda się przewrotne,czy może zmusi do myslenia?dodatkowe pytanie:jak nazywa sie marketing wykorzystujacy fora internetowe? 8)
Avatar użytkownika
sebastiandub
Bulomaniak 1
Bulomaniak 1
 
Posty: 154
Dołączył(a): Wt wrz 07, 10 10:11 am

Re: analiza suchych karm

Postprzez Szajba » Wt lis 09, 10 1:49 am

No odpadki ze śmietnika bywają zapewne równie odżywcze co jadło z biedronki, w zasadzie taka kupa menela ma pełno zdrowych składników.
No a McDonald, jak powszechnie wiadomo zdrowszy jest od domowego obiadku, a po GMO dobrze cycki rosną, polecam!

P.S. Radzę zajrzeć do regulaminu czasem i nie pisać postu pod postem.
Avec L'Amour KIA Sunflower Power

Szajba
Pomocny wiedzą: 3
Pomocny wiedzą: 3
 
Posty: 294
Dołączył(a): Śr maja 19, 10 18:18 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: analiza suchych karm

Postprzez sebastiandub » Wt lis 09, 10 20:59 pm

zapomniałaś dopisać o in vitro:
"To barbarzyństwo,zabawa w Boga oraz łamanie praw każdej istoty ludzkiej,szczególnie tej nienarodzonej"
białe bulteriery są kalekami tak naprawdę. Wystarczy byle co i chorują.
dorosle ASTy z calym uchem nie podobaja mi sie! Pit z calym uchem - nie mam nic przeciwko, lecz AST to juz nie 'to'.
Avatar użytkownika
sebastiandub
Bulomaniak 1
Bulomaniak 1
 
Posty: 154
Dołączył(a): Wt wrz 07, 10 10:11 am

Re: analiza suchych karm

Postprzez Natalia » Śr lis 10, 10 10:19 am

Weź ty się ogarnij. O czym ty piszesz wogóle i co ma piernik do wiatraka?
Masz wiedzę na temat jakiś karm suchych poza tymi z Biedronki? Nie? No to się nie kompromituj człowieku.

PS. sorry za off ale ...
Obrazek

Dragulcowe perypetie - viewtopic.php?f=32&t=4899&start=135

Is it true that Bullteriers grab and hold on? YES But what they most often grab and refuse to let go of is your heart.
Avatar użytkownika
Natalia
Bulomaniak 4
Bulomaniak 4
 
Posty: 970
Dołączył(a): So mar 06, 10 9:36 am
Lokalizacja: Warszawa/Ie

Re: analiza suchych karm

Postprzez sebastiandub » Pt lis 12, 10 21:31 pm

a po GMO dobrze cycki rosną, polecam!


Weź ty się ogarnij. O czym ty piszesz wogóle i co ma piernik do wiatraka?


dziewczyny,przestańcie się kłócić :*
białe bulteriery są kalekami tak naprawdę. Wystarczy byle co i chorują.
dorosle ASTy z calym uchem nie podobaja mi sie! Pit z calym uchem - nie mam nic przeciwko, lecz AST to juz nie 'to'.
Avatar użytkownika
sebastiandub
Bulomaniak 1
Bulomaniak 1
 
Posty: 154
Dołączył(a): Wt wrz 07, 10 10:11 am

Re: analiza suchych karm

Postprzez Szajba » So lis 13, 10 14:13 pm

Ja równiż przepraszam za offa, ale weź Ty się sebastiandub ogarnij, próbujesz zdobyć popularność na forum robiąc za błazna. Nie jesteś ani śmieszny, brak Ci charyzmy a przede wszystkim wiedzy i pokory. Weź sobie załóż swój własny temat, w którym będziesz mógł porozmawiać z kimś na swoim poziomie, najlepiej z samym sobą i wszyscy będą szczęśliwi.
Rozpierniczasz każdy wątek i jesteś zwykłym trollem z kompleksami, a swoje frustracje próbujesz rozładowac tutaj i poczuć się fajnym. Od razu widać, że Ci w podstawówce kanapki zabierali.

A TERAZ APEL: NIE KARMY WIĘCEJ TEGO TROLLA!
Avec L'Amour KIA Sunflower Power

Szajba
Pomocny wiedzą: 3
Pomocny wiedzą: 3
 
Posty: 294
Dołączył(a): Śr maja 19, 10 18:18 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: analiza suchych karm

Postprzez sebastiandub » So lis 13, 10 14:52 pm

Wydawało mi się,że wypowiadałem się jak najbardziej na temat.Zanim nie zeszło na GMO,McDonalda ,pierniki,wiatrak i cycki,kanapki z podstawówki oraz..hmmm..propozycje ogarniania.Trudno Wasze argumenty odeprzeć-są hmm.. konkretne

Pozdrwiam,
Sebastian
białe bulteriery są kalekami tak naprawdę. Wystarczy byle co i chorują.
dorosle ASTy z calym uchem nie podobaja mi sie! Pit z calym uchem - nie mam nic przeciwko, lecz AST to juz nie 'to'.
Avatar użytkownika
sebastiandub
Bulomaniak 1
Bulomaniak 1
 
Posty: 154
Dołączył(a): Wt wrz 07, 10 10:11 am


Poprzednia strona

Powrót do Suche karmy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron